Η επίτευξη των στρατηγικών στόχων κάθε επιχείρησης προϋποθέτει τον συντονισμό των λειτουργικών της διαδικασιών. Γι’ αυτό σκοπός κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η επίτευξη βελτιώσεων σε κρίσιμους παράγοντες απόδοσης της όπως το κόστος, η ποιότητα, το επίπεδο και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών, η ορθή διαχείριση της τεχνογνωσίας και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. Αυτό επιτυγχάνεται καταρχήν με την ανάλυση της οργανωτικής δομής της επιχείρησης και των επιμέρους τμημάτων της καθώς επίσης και με την καταγραφή όσων κρίσιμων για την επιχείρηση διαδικασιών εμφανίζουν προβλήματα και την επίλυση αυτών.